穗酱

I Can See Your Smile-完整版 - 徐鲤

一聽就覺得很感動。

I can see you smile我看到你微笑
I can see you cry我看到你哭泣
I am happy for your love你让我爱让我欢喜
And i'm sad as you're alone你让我孤独让我感伤
You can touch my hand请拉住我的手
You can touch my heart请走进我的心
You shom me what life is你让我理解了生命
And you help me know the world你让我懂得了世界
I can hear your worlds我可以听见你说话
I can hear your song我可以听见你唱歌                                                                                 
May i sing your song with you together in harmony我可以和你一起唱你的歌
Because we are brothers因为我们是兄弟
Because we are friends因为我们是朋友
We always share the light in the dark of the night夜幕灯下我们永远分享着希望
Because we are brothers因为我们是兄弟
Because we are friends因为我们是朋友
The sun will always shine on you愿阳光永远洒在你身上
And make the world complete让我们一起拥有世界


评论
热度(1)

关于我

Cross my mind.
© 穗酱 | Powered by LOFTER